TOIMITUS JA TILAUSHEDOT

Voimassa 31.12.2020 alkaen verkkokauppatilauksille


  1. Ehtojen soveltaminen ja voimassaolo
  2. Palvelutarjoaja ja asiakaspalvelu
  3. Verkkokaupassa asiointi ja rekisteröityminen
  4. Hinnat
  5. Tilaaminen
  6. Maksutavat
  7. Toimitus
  8. Tilauksen peruutus ja tuotteen palautus
  9. Takuu
  10. Muut ehdot


1. Ehtojen soveltaminen ja voimassaolo

Näitä UNILLE Oy:n verkkokaupan (jäljempänä "verkkokauppa") sopimusehtoja (jäljempänä "ehdot") sovelletaan verkkosivujen www.unille.fi välityksellä ostettavien tuotteiden kauppaan UNILLE Oy:n (jäljempänä "UNILLE") ja kuluttuja-asiakkaan (jäljempänä "asiakas") välillä.

UNILLE Oy;lla on oikeus yksipuolisesti muuttaa, täydentää, lisätä tai poistaa ehtoja, hinnastoja sekä myytäviä tuotteita. Kyseiset tuotteet tulevat voimaan siitä hetkestä lähtien, kun ne on julkaistu UNILLE verkkokaupan internet-sivuilla.

Näiden ehtojen lisäksi kyseisissä olosuhteissa sovelletaan Suomen lainsäädäntöä.


2. Palveluntarjoaja ja asiakaspalvelu

UNILLE Oy (Verkkokauppa)

Kotipaikka Helsinki, katajanokanlaituri 5, 00160 HKI

Y-tunnus: 3189978-4, Alv rek FI31899784

Puhelin: +358(0)45 3424710 (ark. 11 - 18, la 10-16, su suljettu)

Sähköposti: asiakaspalvelu@unille.fi


3. Verkkokaupassa asiointi ja rekisteröityminen

Verkkokaupassa voivat asioida kaikki vähintään 18-vuotiaat henkilöt, joilla on toimiva sähköpostiosoite ja jotka tilaavat tuotteita Suomessa sijaitseviin toimitusosoitteisiin.

Tilauksen tekeminen verkkokaupassa ei edellytä rekisteröitymistä. Jos asiakas tilaa tuotteita rekisteröitymättä, asiakkaan tulee antaa kunkin tilauksen yhteydessä pakolliseksi merkityt tiedot.

Asiakkaan tulee antaa itsestään oikeat tiedot asioidessaan verkkokaupassa ja rekisteröityessään verkkokaupan asiakkaaksi. Asiakas vastaa antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja on velvollinen ilmoittamaan tietojen muuttumisesta välittömästi UNILLE Oy;lle.

Asiakas voi halutessaan rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi ja näin nopeuttaa asiointia verkkokaupassa. Rekisteröityminen on maksutonta. Rekisteröityessään verkkokauppaan asiakkaan käyttäjätunnuksena toimivat hänen antamansa sähköpostiosoite ja salasana. Asiakas on vastuussa salasanan huolellisesta säilyttämisestä ja salassapidosta, ja vastaa kaikesta käyttäjätunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista verkkokaupassa. Asiakkaan tulee olla välittömästi yhteydessä asiakaspalveluun, jos asiakas havaitsee tai epäilee, että hänen tunnuksensa ovat paljastuneet tai niitä käytetään väärin. Unille Oy;lla on oikeus jäädyttää tai sulkea asiakkaan tunnukset ilman erillistä ilmoitusta.


4. Hinnat

Tuotteet myydään sillä hinnalla, joka on voimassa tuotetta tilattaessa. Jos verkkokaupassa oleva hinta on virheellinen, ja asiakas on tämän tiennyt tai hänen olisi pitänyt tämä tietää, ei Unille Oy;lla ole velvollisuutta myydä tuotetta virheelliseen hintaan. Kampanjoita ei voi yhdistää.

Hinnat ilmoitetaan euroissa (EUR) ja ne sisältävät arvolisäveron 24 %. Hinnat eivät sisällä toimituskuluja (ks. kohta 7), vaan ne ilmoitetaan erikseen sekä tilauksen yhteydessä ja tilausvahvistuksessa. Maksettaessa laskulla tai erämaksulla hintaan voidaan lisätä korko, kuukausimaksu tai muu vastaava maksu, joka määrittyy maksutavan tarjoajan hinnaston mukaan.

Hinnat ovat voimassa verkkokaupassa ja myymälässä.

Tuotteet (esim. kankaat ja värit) saattavat näyttää erilaiselta luonnossa kuin kuvissa. Suosittelemme tutustumaan tuotteeseen myymälässä ennen tilausta.


5. Tilaaminen

Tuote tilataan valitsemalla tuote verkkokaupan valikoimasta. Asiakkaan valitsemat tuotteet lisätään verkkokaupan ostoskoriin. Ostoskorissa voi valita tuotteille halutut tilausmäärät tai poistaa tuotteita ennen tilauksen vahvistamista ja maksua. Asiakasta sitova tilaus syntyy, kun asiakas lähettää tilauksensa verkkokaupassa.(vahvista tilaus) Asiakasta kehotetaan tarkistamaan tilauksensa sisältö huolellisesti ennen tilauksen vahvistamista. Unille Oy lähettää asiakkaalle sopimusvahvistuksen asiakkaan ilmoittaman sähköpostiosoitteeseen. Asiakkaan velvollisuutena on tarkistaa, että sopimusvahvistus vastaa sisällöltään asiakkaan tilausta. Tilaaminen edellyttää näiden ehtojen hyväksymistä.


6. Maksutavat

Voit valita itsellesi sopivan maksutavan

1. Lasku sähköpostiin (Maksuehto 3 -päivää netto) (0€)

Valitsemalla tämän maksutavan saat tilauksen vahvistamisen jälkeen maksutiedot sähköpostiin. Maksun voit maksaa omassa verkkopankissa. Maksun yhteydessä tulee käyttää viitettä/viestiä jonka saat sähköpostiin.

Huomioithan että tilauksesi otetaan käsittelyyn vasta maksusuorituksen näkymisen jälkeen. 

2. Maksa Sinua lähimmässä myymälässä (0€)

Voit valita tämän maksutavan ja tulla maksamaan tilauksesi myymäläämme. Huomioithan että tilauksesi otetaan käsittelyyn vasta maksun jälkeen. Myymälässä voit maksaa kaikilla yleisimmillä panki/luottokorteilla. 

3. Maksa pankki / luottokortilla (0€)

Voit maksaa ostoksesi turvallisesti valitsemalla tämän maksutavan. Syötät maksukorttisi tiedot ja vahvistat maksun. Pankki/Luottokorttitietojasi ei tallenneta mihinkään. Ostotapahtumat turvaa ja välittää Stripe sekä Klarna (Voit valita kummalla maksat). Helppoa, nopeaa ja turvallista! 

4. Verkkopankkimaksu (0€)

Voit maksaa ostoksesi turvallisesti omassa verkkopankissa. Palvelun tarjoaa Klarna.

5. Osta nyt, maksa saatuasi tuote (0€) KLARNA

Valitse kassalla maksutavaksi Klarna -lasku. Saat tuotteen ja tämän jälkeen laskun jonka voit maksaa pois 30 -päivän sisällä ilman korkoja ja kuluja. Helppoa ja turvallista. Klarnan ostajan turva myös mukana.

KLARNAN EHDOT

Näitä ehtoja sovelletaan sinun ja tämän kaupan välillä, josta ostat tavaroita, lippuja tai palveluita, kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin.

Kun valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa eräpäivänä, joka on 30 päivää tavaroiden tai lippujen lähettämisestä tai siitä päivästä, josta lähtien palvelut tai digitaalinen sisältö on käytettävissäsi. Siirrämme saatavamme Klarna Bank AB:lle ("Klarna"), joka puolestaan siirtää saatavansa yhtiölle Nordea Finans Svergie AB (publ) ("Nordea Finans"). Klarna lähettää sinulle sähköpostitse maksuohjeet, joiden mukaisesti sinun tulee maksaa ostos suoraan Nordea Finansille. Jos haluat mieluummin vastaanottaa maksuohjeet postitse, ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun tehtyäsi oston. Yhteystiedot ja muuta tietoa Klarnasta löydät sivulta klarna.fi.

Maksut

Veloitamme sinulta laskutusmaksun 0 €. Jos saatavaa ei makseta, Klarna lähettää maksumuistutuksen, josta Klarna veloittaa 5,00 €:n muistutusmaksun. Jos saatava maksumuistutuksista huolimatta on edelleen maksamatta, Klarna voi siirtää saatavan perintätoimistolle perittäväksi, mikä voi aiheuttaa perintäkustannuksia.

Luottotarkistus ja henkilötietojen käsittely Klarnalla

Jos valitset maksutavaksi Maksa myöhemmin, Klarna arvioi luottokelpoisuutesi.

Klarna käsittelee henkilötietojasi täyttääkseen velvollisuutensa sekä tätä sopimusta että muita tarkoituksia koskien, jotka on mainittu Tietosuojaselosteessamme. Tietosuojaseloste on luettavissa täällä sekä verkkosivuillamme, ja käyttämällä Klarnan palveluja vahvistat, että olet lukenut selosteen. Käsittelemme henkilötietojasi esimerkiksi tunnistaaksemme ja analysoidaksemme asiakkuutesi, suorittaaksemme luottoarvioinnin, markkinoidaksemme ja kehittääksemme liiketoimintaamme. Saatamme myös siirtää tietojasi valituille osapuolille (kuten luottotietotoimistoille), jotka sijaitsevat mahdollisesti EU:n/EAA:n ulkopuolella. Tietosuojaselosteessamme on lisätietoa tietojen jakamisesta, oikeuksistasi omiin tietoihisi, kuinka saat meihin yhteyden kysymyksissäsi tai teet valituksen viranomaisille.

Luovutus tai siirto

Sinulla ei ole oikeutta luovuttaa tai siirtää näiden ehtojen mukaisia oikeuksiasi tai velvollisuuksiasi kenellekään muulle. Me voimme luovuttaa tai siirtää nämä ehdot tai minkä tahansa näiden ehtojen mukaisen oikeuden tai velvollisuuden kolmannelle osapuolelle milloin tahansa sillä edellytyksellä, että ehdot eivät sen johdosta muutu sinulle epäedullisemmiksi.

Jos olet kuluttaja, sinulla on myös kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus (kts kohta 8.) Huomaathan, että palautusoikeus ei koske kaikkia tuotteita ja palveluja, kuten esimerkiksi lentomatkoja, tietyksi ajankohdaksi sovittuja vapaa-ajanpalveluja tai vaatimuksesi mukaan valmistettuja tai muunneltuja tavaroita.

6. Maksa osissa (Kulut ja korot määräytyvät valitun palvelun mukaan)

Voit valita useasta vaihtoehdosta Sinulle sopivan maksutavan. Näet kuukausierän sekä korot ja kulut kassalla. Palvelun tarjoaa Klarna sekä Paytrail.

KLARNA

Laskun voi maksaa 6, 12, 24 tai 36 kuukauden erissä. Todellinen vuosikorko ja luoton kokonaiskustannus ilmoitetaan verkkokaupan kassalla. Aloitusmaksu 0€ sekä käsittelymaksut 0€/kk.

Kiinteän erämaksun ehdot Kiinteän erämaksun ehtoja ("Kiinteän Erämaksun Ehdot") sovelletaan, kun Luotonsaaja on valinnut luoton maksutavaksi kiinteän erämaksun. Klarnan kunkin erämaksuvaihtoehdon osalta veloittama lainakorko näytetään oston yhteydessä ja Pääsopimuksessa.

Kun haet oikeutta maksaa ostoksesi erissä, haet Klarnalta kertaluottoa. Hakemuksen yhteydessä Klarna tekee luottotietojen tarkistuksen ja hyväksyy hakemuksen lähettämällä luottosopimuksen sähköpostitse (tai kotiosoitteeseesi, mikäli kyseessä on ensimmäinen ostosi tai edellisestä ostosta Klarnalla on kulunut aikaa).

Luotonantaja on Klarna AB (publ), yhteisötunnus 556737-0431, Sveavägen 46, 111 34 Tukholma.
Klarna on luottomarkkinayhtiö, jota valvoo Ruotsin finanssivalvonta, Finansinspektionen (Box 7821, 103 97 Tukholma).

Klarnan luottosopimuksiin sovelletaan Klarnan yleisiä luottosopimusehtoja
Voit lukea lisätietoa luotosta täältä: Standardisoitu eurooppalainen kuluttajaluottotieto

Luottokelpoisuuden arviointi

Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista luottotietopalvelusta.

Henkilötietojen käsitteleminen

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietoturvaselosteeseen, jos kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja.

7. Paytrailin tarjoamat maksutavat

Paytrail tarjoaa Sinulle useita erilaisia maksutapoja. Korttimaksut, verkkopankki, lasku sekä osamaksuvaihtoehdot. Helppoa ja turvallista maksamista.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

7. Toimitus

1. Nouda myymälästä (0€) 

Voit valita myymälästä noudon seuraaville tuotteille. 

  • MATOT
  • VUODEVAATTEET
  • TYYNYT JA PEITOT
  • PIENSISUSTUSTAVARA
  • SIJAUSPATJAT

MYYMÄLÖISSÄ EI NOUTOA SÄNGYILLE / PÄÄDYILLE.

2. Postipaketti Sinua lähimpään Postiin (7,90€)

  • PUSSILAKANAT
  • TYYNYT JA PEITOT
  • PIENSISUSTUSTAVARA
  • PIENET MATOT (Koot max leveys 80cm, pituus 200cm)

3. Toimitus ovelle Matot (7,90€)

  • ISOT MATOT
  • TOIMITUS KOTIOVELLE ASTI, SAAT SEURANTAKOODIN JA KULJETUSYHTIÖ ON SINUUN YHTEYDESSÄ TOIMITUKSEN OSALTA.

4. Kotiinkuljetus ovelle koko Suomi (80€) 

Saat tuotteesi kotiovelle asti sovittuna ajankohtana. Huomioithan että sisäänkanto ja kasaus jäävät asiakkaan vastuulle.

5. Kotiinkuljetus VIP (150€)

Toimitamme tilaamasi tuotteet kotiisi, asennamme ne paikoilleen. Viemme tarvittaessa vanhat kierrätykseen ja  korjaamme pakkausjätteet pois. Sinulle jää vain nauttiminen. 

8. Toimitusajat

Pyrimme toimittamaan kaikki tuotteet mahdollisimman nopeasti 

1. Pussilakanat ja muut vuodevaatteet

  • Pussilakanat 150x210cm 2-7 arkipäivää (Varastossa heti toimitukseen)
  • Pussilakanat KingSize koot 4-14 arkipäivää (Ruotsin varastossa heti toimitukseen)
  • Nilen -tuotteet 2-7 arkipäivää (Varastossa heti toimitukseen)
  • Lakanat 2-7 arkipäivää (Varastossa heti toimitukseen)

Asiakaspalvelumme on Sinuun yhteydessä jos tuotteen toimituksessa on muutoksia.

2. Tyynyt ja peitot

  • TEMPUR -tuotteet 2-7 arkipäivää (Varastossa heti toimitukseen)
  • Muut peitot ja tyynyt 2-7 arkipäivää (Varastossa heti toimitukseen)

3. Piensisustustavara

  • 2-7 arkipäivää. Varastossa heti toimitukseen.

4. Matot

2-7 arkipäivää. Varastossa heti toimitukseen.

5. TEMPUR -sängyt

  • Vakiokoot (Leveydet 80cm, 90cm, 160cm ja 180cm) Pituudet 200cm. 2-6 viikkoa tilauksesta. Asiakaspalvelumme vahvistaa Sinulle tarkan toimitusajan tilauksen jälkeen. 
  • Erikoiskoot (Leveydet 105cm, 120cm, 140cm) Pituudet 210cm. 4-12 viikkoa tilauksesta. Asiakaspalvelumme vahvistaa Sinulle tarkan toimitusajan tilauksen jälkeen.

Pääsääntöisesti vakiokokoja on Ruotsin keskusvarastolla. Verhoilukankaat sekä muut tilaukseen liittyvät yksityiskohdat vaikuttavat toimitusaikaan.

6. Muu sänkymallisto (pl TEMPUR)

  • Toimitusaika 2-6 viikkoa tilauksesta. Asiakaspalvelumme vahvistaa Sinulle tarkan toimitusajan tilauksen jälkeen.
  • Osa tuotteista on heti toimitukseen

Pääsääntöisesti Kauhavan varastolla on tuotteita tietyillä kankailla heti toimitukseen. Toimitusaikaan vaikuttaa asiakkaan valitsema verhoilu ja räätälöinti.

  • Unille pidättää oikeuden muuttaa toimitusaikoja. Pyrimme aina toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti.

8. Tilauksen peruutus ja tuotteen palautus

UNILLE toivoo, että asiakas on tyytyväinen verkkokaupassa tehtyihin ostoksiin. Asiakkaalla on kuitenkin Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutus koskee vain verkkokaupasta ostettuja tuotteita. Palautusoikeus ei koske myymälästä ostettuja tuotteita. Palautusoikeuden ulkopuolelle rajautuvat myös erikoistyöt ja -kankaat, peitot, tyynyt sekä pussilakanasetit. Myös asiakkaan toivomuksesta/tilauksesta verhoilluilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Kysy tarvittaessa myymälästä tai asiakaspalvelustamme apua mikäli jokin mietityttää sinua. Asiakkaan on otettava yhteyttä myymälään sähköpostitse ennen palautusta!

  • Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta
  • Palautus koskee vain verkkokaupasta ostettuja tuotteita
  • Palautus ei koske myymälästä ostettuja tuotteita
  • Palautus ei koske asiakkaan toiveiden mukaisesti tilattuja tuotteita kuten erikoiskankaat ja -mitat. Hygienia tuotteita kuten tyynyjä, peittoja tai pussilakanasettejä.
  • Asiakas pakkaa palautettavan tuotteen itse vastaavalla tavalla kuin tuote oli toimittaessa
  • Palautettavan tuotteen tulee olla täysin käyttämätön ja kaikki siihen kuuluvat osat tulee olla mukana huolellisesti pakattuna
  • Asiakas järjestää kuljetuksen palautettavalle sohvakalusteelle tai sängylle ja vastaa kuluista kokonaisuudessaan. Palautuksen käsittelymaksu (9€) laskutetaan erikseen asiakkaalta.
  • Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvan kuljetusmaksun kokonaisuudessaan tai palauttaa tuotteen sovittuun paikkaan. Lisätietoa asiakaspalvelusta.
  • Pientavaroissa asiakas hoitaa ja maksaa itse palautuksen. Lisätietoa myymälästä.
  • Noutomattomasta paketista perimme toimitusmaksun uudelleen.

Maksun palautus

Pankki/luottokortilla maksu palautetaan kortillesi (maksun palautuminen kestää 2-14 päivää riippuen mikä kortti on kyseessä.

Tilisiirto maksu palautetaan ilmoittamallesi tilille. Maksun palautuminen 1-3 pankkipäivää.

Klarna maksut peruutetaan klarnalta ja hyvitetään asiakkaan klarna tilille.

Palautuksen kohdalla olethan yhteydessä asiakaspalveluumme ennen palautusta.

9. Takuu

Sohvan muiden osien kuten päällisten ja täytteiden osalta noudatamme minimissään kuluttajasuojalain mukaista 2 vuoden takuuaikaa. Toimimme myös kuluttajaviraston yleisten suositusten mukaisesti. Takuu vastaa valmistus- ja materiaalivirheistä, jotka ovat ilmenneet takuuaikana, jos niistä on ilmoitettu viimeistään 2 kuukauden kuluessa siitä hetkestä, kun virhe havaittiin tai virhe olisi pitänyt havaita. Tuotetta tulee käyttää vain siinä ympäristössä, mihin se on suunniteltu käytettävän. Takuu alkaa, kun tuote on ostettu. Jokaisella tuotteella on erikseen määritelty valmistajan myöntämä takuu.

Kts allaoleva takuut tuotekohtaisesti

  • TEMPUR Sijauspatjat 15 -vuotta
  • TEMPUR Sänkyjen rungot 10 -vuotta
  • TEMPUR Moottoritakuu 3 -vuotta
  • TEMPUR Tyynyt 3- vuotta
  • Sinfonia -mallisto 10-vuotta (Moottoritakuu 5-vuotta)
  • Sofia K -mallisto 15 -vuotta, runkotakuu 20 -vuotta (Moottoritakuu 5-vuotta)
  • Scandic -mallisto 10 -vuotta (Moottoritakuu 3- vuotta)
  • Fusion -mallisto 10-vuotta (Moottoritakuu 5-vuotta)
  • Elite -mallisto 10 -vuotta (Moottoritakuu 5-vuotta)
  • Revive -mallisto  10-vuotta (Moottoritakuu 5-vuotta)
  • Elegance -mallisto 10-vuotta (Moottoritakuu 3- vuotta)
  • Black -mallisto 10-vuotta (Moottoritakuu 3-vuotta)
  • Shine -mallisto 10 -vuotta (Moottoritakuu 3 -vuotta)
  • Sensus -mallisto 10- vuotta (Moottoritakuu 3-vuotta)

Jos et löytänyt takuutietoja voit kysysä takuista asiakaspalvelustamme. Sänkymalliston takuu koskee jousiston kaatumis/katkeamattomuutta/Runkoa.

Takuu ei kata:

  • Asiakkaan itse suorittamasta tuotteen kuljetuksista tai varastoinnista aiheutuneita virheitä
  • Sopimattomasta käytöstä, huonosta kunnossapidosta, kosteudesta tai epänormaalista lämpötilasta aiheutuneita vaurioita
  • Mitään virheitä, jotka ovat aiheutuneet terävistä esineistä, väännön, putoamisen tai poikkeavan iskun seurauksena tai vaikutuksia, jotka ovat seurauksia jostain tapahtumasta tai toimesta, jota ei ole suunniteltu sohvan tai sängyn käyttöä varten
  • Jos sohvan tai sängyn ulkoasu on poikkeavan huonosti pidetyn oloinen ja antaa riittävän epäilyksen tuotteen huonosta kohtelusta
  • Takuu raukeaa, jos tuote annetaan tai myydään eteenpäin (ns torikauppa)

Takuukorvausvaatimuksen yhteydessä on esitettävä tuote tai kuva virheestä ja ostotodistus joko sähköpostitse tai myymälässä. Arvioimme valmistajan kanssa, onko tuotteessa virhe, ja harkinnan mukaan korjaamme tuotteen tai sovimme muutoin vaihtoehtoisesta toimenpiteestä. UNILLE ei vastaa asiakkaan tekemisistä mittausvirheistä. Huomioithan myös verhoilujen tuotteiden mahdollisen mitoituksen +/- 2cm.


10. Muut ehdot

Näissä ehdoissa tarkoitetussa oikeussuhteessa tapahtuneet riita-asiat ja erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Ellei sopimukseen päästä, asia voidaan saattaa kuluttajalautariitakunnan tai käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoavat veloituksetta apua erimielisyyksien ratkaisemiseen. Kaikki oikeudelliset asiat käsitellään Kymenlaakson käräjäoikeudessä.

Tilaamalla hyväksyt nämä ehdot ja sitoudut nouttamaan niitä.

Unille, nukkumisen asiantuntija

Unille Oy sekä mahdolliset tytäryhtiöt