UKK
Usein kysytyt kysymykset
1. Missä voin kokeilla tuotteitanne?
Löydät Unille myymälät Kotkasta, Kouvolasta ja Porvoosta. Lämpimästi tervetuloa tutustumaan tuotteisiin. Myymälästä kannattaa tiedustella tuotteen saatavuutta etukäteen.
2. Mitä toimitustapoja teillä on?
Voit noutaa tilauksen myymälästä (0€) Kaikki muut tuotteet poislukien sängyt.
Toimitus lähimpään postiin 7,90€ (Pussilakanat, tyynyt, peitot, sisustus ja kaikki pientavara)
Toimitus kotiovelle MATOT (7,90€) Kaikki matot suoraan kotiovellesi asti.
Kotiinkuljetus 80€ (Toimitamme tilauksen kotiovellesi sovittuna aikana. Huom tuotteen sisäänkanto ja kasaus jäävät asiakkaan vastuulle.
Kotiinkuljetus VIP 150€ (Toimitamme tilauksen sisäänkannettuna, kasaamme tuotteen, viemme pakkausjätteet pois ja kierrätämme tarvittaessa vanhan)
Jos et löytänyt vastausta yllämainituista niin kysy asiakaspalvelustamme tai soita meille. Ihmeisiin emme pysty mutta taikoja osaamme tehdä.
3. Miten saan teihin yhteyden?
Voit soittaa asiakaspalveluumme +358(0) 45 3424710 (Arkisin 11-18. Lauantaisin 10-16)
Voit myös lähettää meille sähköpostia asiakaspalvelu(at)unille.fi
Löydät myös myymälöiden numerot ja sähköpostiosoitteet yhteystiedot kohdasta.
Vastaamme mahdollisimman nopeasti kaikkiin kysymyksiin.
4. Voinko maksaa vasta saatuani tuotteen?
Kyllä. Valitse maksutavaksi Klarna, maksa 30pv;n sisällä. Kun tuotteesi on pakattu ja lähetetty saat seurantakoodin tai kuljetusyhtiö on Sinuun yhteydessä. Aktivoimme Klarnan lähetyspäivänä ja Sinulla on aikaa 30pv maksaa lasku pois ilman korkoja tai kuluja. Saat tuotteen ja voit tarkistaa sen. Helppoa ja turvallista!
5. Ovatko tuotekuvat totuudenmukaisia?
Kyllä. Henkilökuntamme testaa ja vertailee tuotteitamme jatkuvasti tuotekuviin sekä tietoihin. Huomioithan kumminkin aina näyttökohtaiset asetukset jotka voivat muuttaa tai vääristää sävyjä.
Suosittelemme lämpimästi vierailua myymälässä jos haluat nähdä kankaan sävyn tarkemmin.
Voit myös pyytää asiakaspalvelustamme lisätietoja tuotteista.
6. Voinko palauttaa tuotteeni?
Kyllä. Sinulla on verkkokaupasta ostaessasi 14 -päivän vaihto ja palautusoikeus. Huomioithan että hygienia -tuotteiksi luettavien tuotteiden kohdalla palautusoikeutta ei ole.
Palautusoikeutta ei myöskään ole asiakkaan toivomusten mukaan verhoilluilla tuotteilla.
Teemme kaikkemme että tuote miellyttää Sinua koska toimimalla näin säästämme luontoa jota palautukset kuormittavat.
7. Tuotteeni on viallinen?
Jokainen tuote tarkastetaan ennen lähetystä. Jos tilauksessasi on huomautettavaa niin vaihdamme sen tottakai. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Tarvitsemme tilausnumeron sekä valokuvat viallisesta tuotteesta.
8. Voinko maksaa osissa?
Kyllä. Myymälöissä voit valita Helpon Maksutavan. Saat maksuaikaa 1-60kk olipa ostoksesi sitten pussilakanasetti, tyynyliina tai sänky. Voit myös maksaa verkkokaupassa osissa valitsemalla Klarna, pilko maksut. Näet korot ja kulut sekä kuukausierän. Aktivoimme toimituksen jälkeen valitsemasi maksutavan. Saat tuotteet ennen maksamista.
Helppoa maksamista!
9. Ostin sängyn ja selkäni on kipeytynyt?
Täysin normaalia. Uuden sängyn myötä kehon asento muuttuu ja tämä asennon muutos voi aiheuttaa tuntemuksia kehossa joka yleensä ilmenee kipuina. Onneksi tämä on ohimenevää. Riippuen kuinka vanha edellinen sänkysi oli voi uuteen sänkyyn totuttelu viedä riippuen henkilöstä 1-120 vuorokautta. Kannattaa myös kiinnittää huomiota tyynyyn koska vanha tyyny saattaa ohjata nukkujaa uuden sängyn myötä ns virheasentoon joka pahentaa tuntemuksia.
Tutustu myymälässä 120 -vuorokauden selän tyytyväisyystakuuseen.
Jos Sinulla on kysymyksiä koskien Uutta sänkyä voit soittaa meille tai laittaa viestiä. Autamme Sinua kaikissa asioissa.
10. Onko sängyillä takuuta?
Kyllä. Jokaisen malliston takuu on erikseen määritelty. Kaikissa tuotteissamme on vähintään 10-vuoden jousiston kaatumis/katkeamattomuustakuu.
Osassa tuotteita on myös painumattomuustakuu vähintään 5 -vuotta.
Moottorisänkyjen moottoritakuu 3-5 vuotta riippuen mallistosta.
Kaikki takuutiedot löydät myymälästä sekä tuotesivuilta.
11. Onko vuodevaatteilla takuuta?
Kyllä ja ei. Kaikki myymämme vuodevaatteet käyvät läpi testin ennen ilmestymistä myyntiin. Tällä takaamme että ostamalla meiltä saat laadukkaan tuotteen jota on ihana käyttää pitkään.
Egyptiläiselle puuvillalle (pussilakanat, aluslakanat sekä tyynyliinat) myönnämme 1-vuoden takuun ostopäivästä.
Puuvillasatiini pussilakanoille myönnetään 6kk takuu kattaen mahdolliset valmistusvirheet.
Muistathan noudattaa pesuohjeita.
12. Räätälöittekö tuotteita?
Kyllä. Olipa kyse sitten sängystä, peitosta, tyynystä tai mistä tahansa asiasta joka liittyy nukkumiseen ja et löytänyt sitä sivuiltamme niin koitamme tehdä taikoja. Ihmeisiin emme pysty mutta kysy meiltä niin vastaamme onko toiveesi mahdollinen.
Teemme tilauksesta erikoismittaisia sänkyjä (Erikoisleveät sekä pitkät) toivomallasi verhoilukankaalla sekä jousistoilla.
Teemme tilauksesta peittoja esim erikoiskoot ja täytteet kuten 100% Cashmere, 100% kamelinvilla jne. Päällinen esimerkiksi luomupuuvillaa tai puuvillasatiinia.
Teemme tilauksesta myös tyynyjä (erikoistäytteillä) lakanoita mittojesi mukaan sekä myös mallistomme mattoja saa erikoiskoossa.
Toimitusajat erikoistyössä voivat olla 4-18 viikkoa riippuen tuotteesta/työstä.
13. Mitä tarkoittaa selän tyytyväisyystakuu 120pv?
Tavoitteemme on tarjota laadukkaita kokonaisuuksia ja taata Sinulle hyvät yöunet. Selän tyytyväisyystakuu on voimassa valituille malleille (TEMPUR -mallisto sekä Sofia K jenkki ja -moottorivuoteet.) Selän tyytyväisyystakuu edellyttää vuodekokonaisuuden ostoa eli tyynyn, peiton, aluslakanan sekä suojalakanan ostamista tuotteen kanssa. Haluamme varmistaa että kaikki toimii saumattomasti yhdessä.
- Sinun tulee käyttää uutta sänkyä 120 -vuorokautta. Uuden sängyn myötä kehon asento muuttuu ja tämä saattaa aluksi tuottaa tuntemuksia. Tämän vuoksi on tärkeää että keho saa tottua uuteen sänkyyn rauhassa.
- Jos 120vrk jälkeen et ole tyytyväinen uuteen sänkyysi vaihdamme sen veloituksetta erilaiseen tunteeseen saman tuoteperheen sisällä. Esimerkiksi TEMPUR -patjan pehmeästä jämäkkään ja toisinpäin. Sofia K -mallistossa vaihdamme jousistojäykkyydet mediumista hardiin ja toisinpäin, myös sijauspatjan vaihdamme tarvittaessa Sofia K -mallistoon. Vaihto tehdään yhden kerran veloituksetta.
- Tyytyväisyystakuussa tulee aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme tai suoraan myymälään.
- Tyytyväisyystakuu voimassa 120vrk jälkeen 7-päivää.
- Nukkumisen iloa Uudella sängyllä!
14. Mitä maksutapoja teillä on?
Myymälöissä kaikki pankki/luottokortit. Osamaksuvaihtoehdot 1-60kk.
Verkkokaupassa kaikki pankki/luottokortit. Verkkopankkimaksut sekä myös osamaksut 1-36kk. Pidempiä osamaksuja kannattaa tiedustella asiakaspalvelustamme numerosta 045 3424710, autamme mielellämme löytämään Sinulle sopivan maksutavan.
Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?
Lähetä meille viestiä tai soita meille +358(0) 45 3424710. Autamme Sinua arkisin kaikissa kysymyksissä 11-18 ja lauantaisin kello 10-16.